Svaren från grågestunden! (otroligt lite som kommenterade den här gången)

anonym:
1. Är du oskuld??-Nej!
(om inte)
2.Hur gammal var du första gången??-10 år!
3.Har du gjort i en pool nån gång??-Självklart!
4.Vad är skönast?? (vaginalt, analt, oralt?) ((Om du testat allt))-Hmmm, svårt, men de får nog bli hmmmm, allt!
5.vem hade du sex med första gången??-Min dåvarande kille som var fyra år äldre än mejjj!
6.Hur många har du haft sex med??-Tappat räkningen, tappade efter 27 ungefär, vid tolv års ålder! Så, nåååågra hundra kanske? Ångrar absolut ingen av dom!
Michelle!:
Kan inte du skriva när du tex började använda smink, och sånt? till exempel push-up och sånt? :D liten sminkguide skulle vara kul!-Jo, deh ä'r klart! Men de får bli i ett annat inlägg!
:
oskuld eller?-Nej!
blivit slickad?-Jah!
sugit av någon?-Absolut!
Kajsa:
bästa vän? hatar din blogg förresten!-Zandrah! Men om du hatar den, vrf läser duh den dåh?
lisa från örebro:
Pinsammmasste somm hännt dejjjjj?-Hmm, aldrih hänt mejj!
Pinsammmasste sekstillfellät?-Hmm, inget spc, egentligen, tror jah!
Aj lav ju!-Naaaaaaaaaaaaww! Likeu2!
Max:
Kan inte du lägga ut bilder på ditt underliv? Och dina bröst.!-Nej!
Brukar onanera till bilder på dig!-Normalt?
När jag har sex med min tjej brukar jag tännka på dig!-Inte normalt!!'
:
varför har du inga bilder på dig själv?-för att folk snodde dom från min förrförrförrförrförra (?) blogg!
De var dom frågor jah fick in den här gången! Otroliiiiiiigt lite! Men aja, ni får ha de så bra.!
Kyss&smek bitches!;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0