Chacha bloggen!;*

Assåwh, nånh äckligh fukkingh böghorah har hackat min förrabloggh, så skapade en nyyyh (igen...) för på minh förra bloggh (http://lookatmefjortiizzz.blogg.se/) så var det nån som hade hackat den med.Usch för sånna äckliga pedofiler. GAH! JAG BLIR GALEN!
Men liiite om mejj själv;
Namn; Tiiiiiinah ;*
Ålder; 14 fukkingh bazt faan!
Familj; En dryygh morzah, en dryygh farzah, en ännu dryygareh tvillingbrorh och min älzkade chihuahua KizzieGiirlh ;* (Älskar dejjh KizzieGiirhl! ;**)
Intrezzen; SMIIIINKA MEJJH, ZMIIIIINKA MEJJH, ZMIIIINKA MEJJH OCH ÅTER ZMIIIIINKA MEJJH!!
Kopierade från min förrah blogg för assåwh palla skriva d tre ggr lix, såh jaah bloggar mer senare!
Kyss&smek!;**<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0